Najnowsze zmiany w X-ADV na rok 2025 dotyczą przede wszystkim nadwozia, które zyskało bardziej drapieżny wygląd przodu, za co odpowiadają nowe owiewki z ostrymi kątami i wyraźnymi załamaniami, przypominające origami. Nowe, wysokiej jakości przednie światła – z podwójnymi projektorowymi reflektorami LED – wyposażono w bardzo wydajne światła do jazdy dziennej (DRL) z wbudowanymi w nie kierunkowskazami – po raz pierwszy na świecie w motocyklu.
X-ADV na rok modelowy 2025 oferuje jeszcze bogatsze wyposażenie, które zwiększa komfort i praktyczność motocykla, w tym zmodernizowany, pięciocalowy, kolorowy wyświetlacz TFT z nowo zaprojektowaną grafiką, strukturą menu i z funkcjami obsługiwanymi za pomocą podświetlanego, czterokierunkowego przełącznika. Wyświetlacz TFT został zaprojektowany z myślą o dobrej czytelności w jasnym świetle słonecznym. Oferuje on łączność ze smartfonami poprzez aplikację Honda RoadSync. Model na rok 2025 standardowo wyposażono w tempomat przydatny podczas dłuższych podróży autostradowych. Komfort i funkcjonalność X-ADVa poprawia grubsze siedzenie o zmienionym kształcie, ułatwiającym dostęp nóg kierowcy do podłoża oraz przednia szyba, której pozycję można ustawić w prosty sposób.
Aż 25 elementów innowacyjnego nadwozia modelu X-ADV na rok 2025 wykonano ze zrównoważonych materiałów, takich jak tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu oraz z biomasy – to pierwsze tak szerokie wykorzystanie takich materiałów w motocyklu Hondy. Zastosowanie zrównoważonego tworzywa Durabio™, materiałów gumowych i innych tworzyw sztucznych uzyskanych z recyklingu do produkcji nadwozia jest częścią długoterminowego planu Hondy, by do 2050 roku produkować już w 100% ze zrównoważonych materiałów.
1. X-ADV w wersji modelowej na rok 2025 zmienił wygląd, dzięki nowej przedniej owiewce o wyrazistych liniach i ostrych konturach
2. Zmiany stylistyczne dotyczą też podwójnych reflektorów LED wyposażonych w światła do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkowskazami
3. Bogate wyposażenie obejmuje nowy, dostępny w standardzie tempomat, udoskonaloną dwusprzęgłową skrzynię biegów (DCT) i zmodyfikowany pięciocalowy wyświetlacz TFT obsługiwany za pomocą czterokierunkowych, podświetlanych przełączników
4. Wśród ulepszeń z zakresu komfortu i funkcjonalności znalazły się: zmodyfikowana szyba i grubsze siedzisko o zmienionym kształcie, ułatwiającym kontakt nóg kierowcy z nawierzchnią
5. W owiewkach i innych komponentach zastosowano więcej tworzyw produkowanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i pochodzących z recyklingu
6. Gama nowych, efektownych opcji kolorystycznych oraz wersja specjalna z unikatową grafiką podkreślają wyjątkowy styl i wysoką jakość modelu na rok 2025